Mediální masáž, aneb literáti mají v kampani své místo

Tak už počtvrté se setkáváme u seriálu "Jak na kampaň" , u kterého společně zápolíme o přízeň prostého občana - voliče. Pokud zrekapitulujeme předchozí díl seriálu, tak tam jsme si řekli, co s vylepšenými fotografiemi, předvolebními plakáty, letáky a billboardy. V tomto díle startujeme především mediální masáž. Vzhledem k tomu, že volby bývají většinou v polovině října, předpokládejme, že se pohybujeme na začátku srpna. Už máme objednané billboardy a tisknou se nám plakáty na ostrou kampaň na září. Máme jasno v kompletní kandidátce. Tak co teď?

 Potřebujeme pozvolna šířit pozitivní myšlenky mezi "ty nerozhodnuté". Jak se do toho pustit? Prvním krokem je psaní článků. Vzhledem k tomu, že kampaň je vždy nákladná věc a šetřit se musí od začátku, začneme s publikací článků na vlastních internetových stránkách. Strana, hnutí, koalice, která nemá www stránky, tak neexistuje. Takže pokud jste doteď nevytvořili webové stránky, tak honem dohnat! S tím souvisí i profily na sociálních sítích. Jde o první test oblíbenosti vašeho uskupení, které ve volbách kandiduje. 

 Publikace článků v tištěných médiích a internetových portálech může být dvojí. Je možné si založit profil na www.parlamentnilisty.cz a publikovat tam na svém profilu. Pokud by články byly zajímavé, rádi je převezmou. Máte-li dostatek peněz na placené PR články, je možné publikovat téměř kdekoliv. Tam doporučuji využít i obrazové materiály a líbivou grafiku. K zahození není ani využívání blogu, ale pokud s blogem začnete těsně před volbami, nemáte šanci získat potřebný počet sledovatelů a celá snaha se míjí efektem. Varování všem psavcům - věnujte se aktuálním tématům, zkuste být struční a věcní. 

Dlouhé projevy svého hnidopišství si nechte až budete zvoleni před zastupitelstvo. A nezapomínejte na sebeprezentaci - vizitky, plakáty, logo v podpisu e-mailu, atp... Další kroky v našem seriálu "Jak na kampaň", naleznete v příštím díle